giving Wednesday a lot of attitude . . .

Dhe vjen ai momenti kur ndodhesh ne mes te javes, te duhet te levizesh neper institucione pasi duhet te mbyllesh procedurat per master-in , dhe koha nuk eshte shume ne favorin tend dhe..dhe...nuk di cfare te veshesh :D !! Keshtu u ndjeva une sot ne mengjes :) Hapa garderoben dhe pash te varur kete tutu-n qe kam qepur diku par nje jave , dhe u kujtova qe nuk e kisha veshur , dhe perse jo ta vishja ..por me cfare ta kombinoja?! Sigurisht me pulovren time te argjendte te Zares (le te them qe kam 4 vjet qe e kam ne garderobe) , nje tutu me nje pulover te argjendte sigurisht qe do shkonte :) Per te qendruar ne stilin tim si nje "Lolita" do zgjidhja atlete (Bershka) qe te isha edhe me komode ,por ju mund te zgjidhni edhe stileto nqs ne garderobe keni nje tutu :D Chokeri-n e sajuar nga une XP smund te leja pa e vendosur , gjithashtu edhe syzet qe mund ti porosisni tek @in_with_fashion ne nuancat e purple qe jane ne harmoni me colori-n e tutu-se .. 

Nuk munda dot te mbaj nje cante , pasi qenushi im KIKO e zevendesoj ate ne aksesorin me te bukur , ku gjate shooting Kiko duhet te ishte pjese e ketij kombinimi :D





















SEE YA !











Comments

Popular Posts