Let's talk about "COCO SHOP" .

Hellow Hellow !

Me ne fund u hap edhe dyqani me produkte Bio ,COCO SHOP , ku zoteron ekskluzivitetin e linjes kozmetike PuroBio si edhe linjen tjeter BiofficinaToscana . Jo vetem per kujdesin mbi lekuren , por produkte te mrekullueshme per floket :) Cdo gje qe do ju duhet do e gjeni aty ja u siguroj , mos te flas pastaj per cmimet qe ishin aq mire sa mund te perballohen nga cdo kush . Me behet qejfi qe tani mund te perdorim produkte Bio , dhe akoma me mire qe tashme ekziston dyqani ku i provojme edhe i marrim menjehere , mos te presim ti porosisim :) 

Ne fakt kam thene edhe me pare qe nuk jam e " fiksuar " mbas produkteve , apo kujdesit 100% te lekures , flokeve , trupit , por kur eshte fjala per produkte Bio dhe aq me teper per kozmetik sigurisht qe jam e para qe dua ti provoj , dhe ja ku jane te miat disa produkte te Puro Bio dhe jo vetem . Shkova tek inagurimi i COCO SHOP (Add. Ne rrugicen e Adidasit ne Myslym Shyr , ngjitur me shkollen e Konferenca e Pezes,per te gjithe ju qe kane deshire te shkojne ) , me pelqeu shume ambjenti qe ishte krijuar , detajet e dyqanit dhe atmosfera , ishte nje dyqan ne po ato nivele te dyqaneve me te medha kozmetike qe kam vizituar jashte vendin tone , produktet ishin fantastike dhe normalisht nuk ju rezistova dhe i bera te miat disa per ti provuar , nqs do ngelesha e kenaqur sigurisht qe do merja cdo gje qe me nevojitej . 

Ideja qe po e bej kete postim tregon qe kam ngelur e kenaqur nga perdorimi (afatshkurter) i produkteve , dhe perse jo t'ja u sugjeroj edhe ju te vizitoni dyqanin . 

Te jem e sinqerte , deri tani kam perdorur Rimelin , Furcat  , Bronzer-at , Lapsin e vetullave dhe te buzeve , dhe trajtuesin e flokeve . Te tjerat do i provoj dhe normalisht do flas edhe per to .

Me poshte keni fotot si edhe shume shkurt dicka per to .


Sa bukur qe duken bashke :D (Kam per te provuar edhe tester-at :D )


Ketu gjate inagurimit te dyqanit , u kenaqa pafund :) Falenderoj Anten per ftesen :) 


Furcat me pelqyen ne fillim sepse degjova qe ishin me fije sintetike dhe anti alergjike , dhe kur e provova duke qen se une e kam problem ku furcat qe kam perdorur me pare me irritonin ate pjese te lekures ku une e perdorja , kjo furce nuk e beri , nuk ka ashpersine e furcave te tjera . 

Ngjyrat kaq natyrale , dhe qe rrin shume mire ne fytyre ! Nuk duken qarte ne foto por nje eshte MAT , nje tjeter me shkelqim dhe te dyja bashke krijojne nje harmoni ku se shpejti perse jo do e tregoj edhe me nje shooting !

Lapsat e buzeve nje dashuri ! I vendos ne mengjes heret dhe rezistojn goxha ! Ahh, edhe buzen e mbajne goxha te bute ... Jam gati per disa colore me teper :)





 Furca per te aplikuar mbi hapjen e make up-it :)

Lapsi i vetullave , me rri pak fare i erret por perseri duket cool , te pakten mua me pelqen , kremoz dhe qe rri goxha mire ne vetull mbi te gjitha REZISTON ! #MUSTHAVE


Mezi prisja te flisja per rimeli, pervec pjeses qe eshte goxha voluminoz dhe arrin te qendroj mire tek qerpiket , pjesa ku une ngela me shume e kenaqur eshte pjesa qe hiqej teper kollaj , jo si rimelet e tjere qe me mbaronin pastruesit XP ! NOTA 10 dhe sigurisht do jete Rimeli im tani :)


Hera e trete qe e perdora sot , dhe efekti eshte i papar. Krijon nje zbutesi ne flok , dhe mund te them qe me duket me i shendetshem ose nga qejfi madh qe e perdor ne flokun tim te demtuar :( , me duket sikur jep efekt te menjehershem .. Pres ta perfundoj dhe t'ju them rezultatin :D


Mund ta gjeni ne INSTAGRAM :) 


Do shkruaj perseri mbi produktet , ku skam patur dot mundesi ti "testoj" :) .


Comments

Popular Posts