A little black dress and a white shirt .

Fashionista !

Hellow, si po kaloni ?! E dii.. disa jane te "merzitur" prej kohes jo shume te mire , por mos u demoralizoni sepse ne akoma mund te veshim " cfare te duam " , edhe perse eshte pak fresket. 
Sot une kam bere kete zgjedhje , per nje kafe te zakonshme dite te shtune . Shume prej jush kete kombinim e ka pare disi edhe ne portale onilne mode, se fundmi ishte Kylie Jenner ajo qe e veshi dicka te tille , apo e kane pare tek mamat e tyre para shume shume vitesh , fustan me nje bluze posht saj. 

Epo une kam zgjedhur fustanin (modeluar nga une), ku shumicen e kohes luan rolin e nje kemishe-fustan nate XP . Materiali i nje cope krem te zeze , me dantellen ne te eshte standtarja e fustanit te nates , besoj te gjithe e kemi nje ,edhe perse une kam disa , ne ngjyra te ndryshme (fiksimii) , dhe kujt ja merte mendja se kete fustan nate ku une kam fjetur me te LOL , do e vishja ne publik dhe do dukej kaq C O O L ! T-shirt i bardhe , Chokeri rrjete i zi ( modeluar nga une ) krijojne ate harmonin ne veshje duke e bere me te plotesuar , epo aksesoret pra..sa shume kam folur per to dhe cudirat qe ato bejne ne nje veshje ..
Le te flas pak per syzet , dashuri me shikim te pare (sic ndodh rendomt tek une :D ) , ne color gri metal dhe pasqyr roze ne mes , nje PERL I KETIJ SEZONI !
Kepucet zgjodha ti pershtas me aksesoret dhe canten , por mbi te gjitha qellimi im ishte te "thyeja" delikatesen e fustanin me nje stil me ROCK ,cizmet perseri nje gjetje e imja :D , ne nje dyqan krejt te rastesishem , Upss gjeta cizmet Chanel (modeli ) XP por me nje cmim perfekt :P !

Ne cdo foto si perher tashme .. detajet dhe cmimet. Do shihemi shume shpejt me nje postim shume me ndryshe se ky :)

















1.Ahh keto kepuc-cizme sa te bukura jaaaan :D Akoma nuk me besohet qe jane te miat tashme , nje model i njejte me ato te Chanel , por nuk jane Chanel , fati im dmth se ndryshe sdo i merja 8000 Lek :D

2-Fustanin jo vetem qe mund ta gjeni kudo , te ngjashem , por edhe mund ta modeloni tek rrobaqepsja juaj nje te njejte dhe ta vishni sipas stilit tuaj :) Cmimi: 2000 Lek









3-Syzet , modeli i Dior mund ti gjeni edhe ne colore te tjera ne Instagram tek @In_with_fashion , jane SUPER ! Cmimi : 2000 Lek




Dashuri pafund per ju , qe patet "nerva" ti shikoni fotot deri ne fund ! XP XP .





Comments

Popular Posts