c a n d y - c a n d y .

Hellow fashionista ,

Si po kaloni? Besoj se mire,aq me teper qe pranvera po afron ,dhe koha na premton te veshim cfare te deshirojme ne :D ! Bukur apo jo ?! Une jam duke e shijuar pafund ngritjen e temperaturave , dhe po vishem sikur pranvera\vera te kishte ardhur ... Gjithsesi , mund te them qe ky postim eshte nje nder te preferuarat e mia ...perse?! SEPSE ME NE FUND KAM TE MIAT "CIZMET E ENDERRAVE" :D !

Qe ne momentin qe i kam pare jam dashuruar ,seriozisht. Fale nje faqeje ne Instagram mundesova porosin e tyre dhe me erdhen shume shpejt .. jane aq te bukura live aq sa edhe ne foto kur i kam pare,i porosita ngjyre bojqielli pastel dhe pse e adhurova ngjyren NUDE,por mund te porosis edhe nude apo jo ? XP ..
Sigurisht duhet ti postoja ne blogg dhe ta ndaja me ju "lumturine time" qe cizmet tashme jane tek garderoba ime.. Por ishte dilema cfare outfiti te krijoja per cizmet  sigurisht ato meritonin dicka te re ne garderobe jo te konsumuara me pare nga une XP ,keshtu qe shkova tek DIMAL (ne nje post kam folur per metrazhet fantastike qe ka ,dhe shumllojshmerine e stileve qe mund te krijosh me to) , pra pasi shkova tek dimal dhe zgjodha te merja kete copen rrjete te bardhe (isha edhe midis ngjyres roze ne fakt ,por ta le per here tjeter) , dhe krijova kete bluzen fale rrobaqepses dhe ides time :D Bluza ne formen e golfit do shkonte shume sigurisht me xhinset stili trecerekshe dhe te gjera te ZARES,duke i shtuar look-ut time edhe xhaketen Bomber roze pastel..
Ne fakte po te shohim fotot e fundit kam fotografuar veshjen me nje pelice te bardhe , si nje opsion me shume me cfare mund ta vishja tjeter kete veshje , si dhe kapelen,ne fakt kapelja mund te jete pak too much ,por eshte ne zgjedhjen tone .
Detaji qe me pelqen ne kete veshje eshte shamia ime e femijerise ,roze pastel ,ku erdhi perseri si nje trend kete sezon :D Ahh harrova syzet me pasqyre.DIOR nje dashuri me vete!!

Dhe sigurisht embelsira per ne fund..Canta ne formen e Cupcake ,ahh sa e bukur qe eshte dhe madje nje must have goca ja u sugjeroj aq me teper qe eshte me nje kosto jo te larte dhe mund ta gjeni neper portale online ose (Aliexpress,com).. Canta (like a cupcake) si nje detaj tjeter ne kete veshje e ben te duket disi ,, me candy , ashtu sic une e quajta kete postim :D 

Tani po ju le te shijoni fotot , veshjen , dhe per cdo gje mund te me shkruani,KISSES!





























L O V E !




Comments

Post a Comment

Popular Posts